Strateji & Planlama

Derinlemesine analiz

Büyük veya küçük tüm web tasarım projelerimiz burada başlar. Aynı zamanda müşterilerimizin kim olduğunu ve onları neyin zorladığını gerçekten anladığımızda zaman onlara gerçekten yardım edebiliriz.

Daha derin bir analizi başlangıçtan itibaren yapmak, müşterilerimiz için ölçülebilir ve anlamlı sonuçlar verecek, aynı zamanda potansiyel müşterileri için harika deneyimler sunacak önerilerde bulunma konusunda bize katkı sağlar.

Müşteri Analizi

Meraklıyız ve çok soru sorarız. Bu nedenle, yeni bir projeye başladığımızda, sizinle ilgili elimizden geldiğince detaylı bilgi almaya çalışırız. Bunu, kimi zaman ofiste kimi zaman eposta ile gerçekleştirebiliriz, bazı müşterilerimiz ile yüz yüze çalışarak, brife toplantılarına, röportajlara ve daha fazlasına dayanan birkaç farklı işlem ve teknik kullanarak yapıyoruz.

Yararları

  • Sizi tanıdıkça daha iyi ve daha uygun fikir ve önerilerimiz olacaktır.
  • Bilmek bizim önceliğimiz bu sayede tüm ihtiyaçlarınıza çözümler sunarız
  • Sizi anladığımız zaman, önemli işlere odaklanabilir ve bunları hızlı ve verimli bir şekilde çözebiliriz.

Site Denetimi

Ölçülebilir ve anlaşılabilir çözümler ile yatırım gereksinimlerinin belirlmesi anlaşılır hale gelecek. Yatırımınız karşılığında ne elde edeceksiniz bunları size net şekilde sunacağız.

Biz rakiplerimizden farklı olarak sitenizin analitiği ile ilgilienirken hazır programlardan ziyade görünen büyük resimden başlayarak en son kodlama safhasına kadar gerekli tüm mikro analizleri yapmayı tercih ediyoruz. Bu sayede Sitenizin nasıl ve neden perfonmasının etkilendidiğini buluyoruz. Bulduğumuz sorunlara ise çözümlerimizi uzman ekibimiz uygulamaya başlıyor.

Yararı

  • Kolay ve anlaşılır site performans değerleri
  • Anlamlı metrik değerler ile sorunların net olarak saptanması
  • Doğal araştırma sonrası raporlama ve daha fazlası

Rakip Analizi

Bazı müşterilerimizin rakiplerini tanımadıkları, bazılarının ise onlar hakkında çok şey bildiğini gördük.Kimi müşterilerilerimizin hiç rakibi yok! Ancak, tüm müşterilerimizin ortak özelliği sadece teknik konulara yoğunlaşmış olmaları. İşte bu yüzden sizler için kimin iyi bir iş yaptığını kimin yapamadığını tam olarak anladığımızdan emin olmak için rakip analizini kullanırız; Her iki örnek de bizim için yararlı ve çözümlerimizde yola gösterici oluyor. Rakip analizini sizin için planladığımız ve tasarladığımızın hedefli ve benzersiz tasarım alt yapısı ile rakiplerinizin farklılaştırmak için kullanırız.

Yararı

  • Zaman tasarrufu
  • rakipleriniz ile aynı hatayı yapmanı engeller
  • Markanızı rakiplerinizden farklılaştırır

Hedef Kitle Araştırması

Hedef kitlenizin web sitenizden ne beklediğini zaten bildiğinizi varsaymak çok kolaydır. Sonuçta ürünlerinizi tanıyorsunuz ve sektörünüzü biliyorsunuz değil mi?

Sezgisel tasarımın güçlü savunucuları olmamıza rağmen, bir web sitesinin hedef kitlesinin ihtiyaçlarını dikkate almadığı takdirde büyük fırsatları kaçıracağınızın farkındayız:

  • Yatırımcılar yatırımlarının nasıl performans gösterdiğini görmek isteyeceklerdir
  • Çalışanlar ve beklentiler bir şirketin veya kuruluşun harika bir kültüre sahip olduğunu, çalışanlarını desteklediğini ve büyümekte olduğunu görmek isteyebilirler
  • Müşteriler öncelikli olarak ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgilenir, ancak her türlü soru veya görüşe sahip olabilir ve sizinle doğrudan temas kurmak isteyebilir

Müşterilerimizi genellikle çok farklı ihtiyaçları ve beklentileri vardır. Genellikle aynı web sitesinden.

Kilit rollerimizden biri, projenizin, hedef kitlenizin özel ihtiyaçlarına göre planlanmasını, yazılmasını ve oluşturulmasını sağlamaktır. Beklentilerinize karşılık gelen hedef işinize operasyonel gereksinimlerinizi koruyarak odaklanmanızı sağlarmaktır.

Yararı

  • Projenizin gerçek kullanıcının gereksinimlerine göre tasarlandığından emin olursunuz
  • Önemli iş gereksinimlerini asla unutmazsınız
  • Anlamlı içerik, işlevsellik ve ölçülebilir harekete geçirici aramalar sağlar

Personel Geliştirme

Hedef kitlenizin kim olduğunu anladığımızda, tüm ekibin örneğin müşterilerin, içerik yazarlarının, tasarımcıların, test edicilerin vb. projenin tipik kullanıcılarını anlamak ve tanımak için bireysel "Kullanıcı Profilleri" oluşturmaya başlayabiliriz. Ayrıntı düzeyleri değişecektir, ancak yaş, cinsiyet, ilgi alanları, maaş, iş rolü vb. gibi hususlar hepimiz farklı kullanıcıların ayakkabılarını gerçekten anlamamıza yardımcı olabilir.

Yararı

  • Projenin kullanıcı odaklı kalmasını sağlar
  • Müşterileriniz hakkında içerik yazarı veya tasarımcının yapabileceği varsayımlarında bulunmaktan kaçınır
  • Hızlı, anlayışlı ve esnek hazırlanır

Kullanıcı Ziyaret Haritası

Site mimari plan ve içerik ve işlevsellik gerekli ne olduğunu anlamak için çerçeve oluşturmak önemlidir. Özellikle, bir kullanıcının motivasyonunun veya gereksiniminin bir başka kullanıcıdan oldukça farklı olabileceğini düşündüğünüzde stratejinizi ona göre planlamanız gerekir.

Kullanıcı ziyaret hariteası ile kullanıcıların ilgilendiği sayfaları belirleyebilir ve kullanıcılarımızı ona göre yönelendirebiliriz.

Yararı

  • Zaman ve bütçeden tasarruf sağlayan hızlı işlem
  • Yeni projelerin yanı sıra mevcut projelerde de uygulanabilir
  • Bir sitenin neden beklendiği gibi performans göstermediğini belirlemede son derece etkili olabilir
  • Genellikle, kullanıcı deneyimlerinde önemli iyileştirmeler yapabilecek birçok küçük kazanç sağlayabilir.

Bilgi Mimarisi (BM)

Müşteri bulma ve araştırma süreçlerimizin ardından, temel mesajlaşmayı, içerik hiyerarşisini, araç setlerini, kullanıcı segmentasyonunu, özellikleri, işletme fonksiyonlarını vb. Öncelikli olarak belirleme hedefimiz olan BM atölye çalışmalarımıza başlıyoruz esasen kolayca gezilebilir ve sezgisel bir yapı oluşturmak hedefimiz oluyor.

Site Haritaları, genellikle bu oturumların ilk çıktısıdır Prototip oluşturma gibi süreçte atılacak sonraki adımların temelini oluşturur.