Optimizasyon

Akıllı ve Hızlı Optimizasyon

Web siteniz açıldıktan sonra, devam eden performansına hem görünürlük hem de işlevsellik ve alaka düzeyi açısından rekabet edebilme yeteneğine dikkat etmek gerekiyor.

Sitenizde bazen tek bir ince ayar yapılması ile site hızını ve performans değerlerini arttırdığını biliyoruz. Web sitelerinin, sonuçları, etkinliği ve siteyle etkileşimi ölçerek, uzun bir süre boyunca optimize edilmeleri gerektiğini biliyoruz.

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (DOO)

Web sitenize ziyaretçinin kaydolma ve katılımını iyileştirmek için performansının ne kadar iyi olduğunu nasıl ölçebilir ve performansını nasıl ayarlayabiliriz? DOO, belirli kullanıcı davranışlarını ve görevlerini tanımlamamıza ve ardından bir işlemdeki belirli adımlara yönelik adımlar atmamıza izin veren bir tekniktir. Daha sonra kullanıcıları çeşitli gruplara bölerek burada A grubuna mevcut bir içerik veya işlev seti verilebilirken, başkalarına yeni ve geliştirilmiş bir değişken sunuyoruz. Daha sonra değişikliklerin bir kullanıcının sitedeki etkileşimini iyileştirip iyileştirmediğini veya engellediğini izleyip ölçebiliyoruz. Daha pasif kullanıcılar hizmete kaydoluyor mu veya hizmete katılıyor mu?

Yararı

  • Zaman içinde bir web sitesini anlama ve ayarlamaya yönelik, ayrıntılı ve adım adım bir süreç oluşturur
  • Ölçülebilir ve anlayışlı
  • Varsayımları önler ve site iyileştirmeleri ve kullanıcı katılımı hakkında kanıta dayalı geri bildirim sağlar

Kullanıcı

Bir sitenin düzgün çalışıp çalışmadığını vekullanıcıların aradıkları içeriğe ulaşıp ulaşamadıklarını nasıl anlarız? Kullanıcılar her hangi bir kesinti yada engeleyici durumlar ile karşılaşıyorlarmı?

Kullanıcı testi, çeşitli kullanıcıların bir prototip veya canlı site ile etkileşime girmesini izlememizi sağlar (genellikle belirli kullanıcı davranışlarına katılır veya yalnızca araştırmasını ister). Ekran etkinliklerini kaydedebilir, ilk olarak ekranda nereye baktıklarını izleyebilir, yorumlarını, geri bildirimlerini ve ilk izlenimlerini dinleyebiliriz. Test, zaman ve bütçenin izin verdiği ölçüde ayrıntılı ve derinlemesine olabilir. Ancak kullanıcı testinin nadiren, bir web sitesinin planlama sürecine yönelik oldukça anlayışlı ve sıklıkla gerekli geri bildirimler göstermemesi nadirdir.

Yararı

  • Teklifi ve işlevselliği zaten anlayan kurum içi ekiplerin varsayımlarını önler
  • Kullanıcıların gerçekten bir web sitesini nasıl kullanacaklarını bilmemizi sağlar
  • Bir sitenin nerede optimize edilebileceği ve geliştirilebileceğini belirlemek için mevcut sitelerde yapılabilir

Arama motoru Optimizasyonu (SEO)

Açıkçası, web siteniz ne kadar iyi olursa olsun, ziyaretçileriniz ilk sırada sizi bulamazsa, beklentilerinizi karşılayamayabilir. İşte bu yüzden müşterilerimize yaptığımız web tasarımlarımızda sayfa adlandırmadan site haritalarına, arama motorunu göz önünde bulundurarak baştan web siteleri kuruyoruz.

Tüm yaptığımıx sitelerimizde, sitenin her alanını sayfa başlıklarından ekmek kırıntılarına ve meta etiketlerine kadar optimize etmenize olanak tanıyan eksiksiz bir CMS araçları seti sunar ve sitenin performansı izlenebilecek şekilde Google Analytics ile ayarlanır.

Ayrıca, site denetimlerini, anahtar kelime analizlerini ve yapılması gereken en uygun eylemi raporlarını yapabileceğimiz veya siteyi ve içeriğini zaman içinde optimize ettiğimiz sürekli hizmet sunabileceğimiz SEO stratejisini sunmaktan da memnunuz.

Yararı

  • Tüm siteler SEO araçlarından faydalanılarak hazırlanır ve Google Analytics ile entegre edilir.
  • SEO stratejileri ve önerileri sağlayabiliriz
  • İçerik yazma ve raporlama dahil olmak üzere devam eden SEO hizmetlerini sağlayabiliriz