İletişim Tonu
Hemen hemen herkes bir ürün yada hizmeti açıklayan ve anlatan içerikleri üretebilirler. Fast Ajans olarak bizler markanın iletişim tonuna uygun içerikleri ürün yada hizmetlerini anlatırken yeniden oluştururuz. Böylelikle marka hedef kitle üzerine özel olarak iletişim kurmuş olur.
Yararı
- Ziyaretçinizin web sitenizdeki hareketlerinde tutarlılık sağlar
- Marka bilinirliğini ve kullanıcı deneyimini güçlendirir
- Markanızın ziyaretçiler ile bir bağ kurmasına ve beklentilerini oluşturmaya yardımcı olur
Metin Yazarlığı
Firmalara özel web siteleri için yazmak, geleneksel içerik yazarının üstünde ve ötesinde bir takım ek beceriler gerektirir. Web site metin yazarlarının her sayfanın amacını göz önünde bulundurmaları gerekir: Site içinde ve dışında nasıl bulunur?
Ziyaretçiler ne bekliyor veya ihtiyaç duyuyor?
Bir paragrafı eksik olsa bile, daha fazla katılımın teşvik edilmesi için yeterli bilginin tutulduğunu okumak için bu ne kadar özgün yapılabilir?
Bir kullanıcının site kullanım süresini uzatmak için hangi içerik bağlantıları gereklidir?
Bir ürünü veya hizmeti açıklamak veya göstermek için hangi destekleyici etkileşimli veya görsel içerikler gereklidir? Video? Grafikler? Görüntüler? Animasyonlar? Müşteri referansları?
Özgün ve gerçek İçerik, anahtar kelime doldurma veya anlaşılmaz cümleler kurmak doğrumu? Web sitesinin kolayca bulunmasını sağlayacak anahtar kelimeler ve kelime öbekleri kullanılarak optimize edildi mi?
Yararı
- Bir projenin yaşam döngüsünde önemli bir risk noktasını azaltır
- Kullanıcıların içerikle nasıl etkileşime girdiğinin anlaşılmasıyla yazılmıştır.
- Arama motoruna uyumlu içerik oluşturulur
Web Sosyal İçerik Stratejisi
Kullanıcılar öncelikle olarak içeriği için bir web sitesine gelirler, bu nedenle içerik stratejisi bir projenin ilk aşamalarında başladığını düşündürmektedir. Çoğu projeye, kullanıcıların teklif edilen web sitesinden bekledikleri kilit çıkarımları belirlediklerini belirten bir keşif atölyesiyle başlıyoruz. Bu, sitede görmeyi umduğumuz içerik ve işlev türünün ilk aşamalarında yer alan yapı bloklarını hazırlıyoruz. İçeriğin uygun kategorilere ve site mimarisine uygun olarak tamalıyoruz.
Sosyal medya web sitelerimiz için hedef mi yoksa katalizör mü?
Yararı
- İlgili ve anlamlı içeriğin projenin merkezinde kalmasını sağlar
- Sosyal medyayı ve takipçilerle nasıl desteklenebileceğini ve onlara en iyi şekilde nasıl bağlanabileceğini düşünülür
Çeviri
Günümüzde firmaların çoğunluğu çok uluslu şirketlerden oluşmaktadır. Hem kendi dilinde hrmde diğer ek dillerde bütünlük sağlayacak içeriklerin üretilmesi zaman ve bütçeye etkilemektedir. Ve tüm içeriklerin eş zamanlı yayınlaması gerektiği unutulmamalıdır.
Çok dilli web sitelerini oluşturma ve destekleme konusunda zengin deneyime sahibiz ve çeviri bürolarıyla ve dahili çeviri ekipleriyle çalışarak müşterilerilerimize sunuyoruz. .
Yararı
- Yabancı dil ziyaretçileriyle etkileşimi güçlendirir ve teşvik eder
- Bölgesel olarak uygun içerik ve hizmetlerle daha geniş bir kitleye erişim sağlar